środa, 25 kwietnia 2018

Surówka z czerwonej kapusty.




Każdy ma swój sposób na czerwoną kapustę. Ja robię w różnych wersjach, ale
teraz po raz pierwszy zrobiłam z dodatkiem majonezu. Majonez w surówkach
nie jest mi obcy. Dodawałam go nawet do buraczków i bardzo mi to smakowało.
Natomiast do czerwonej kapusty nigdy . Okazało się, że to był świetny pomysł.
Majonez dodał kapuście łagodności i delikatności.
Coś mi się zdaje, że to będzie moja ulubiona surówka :)


Składniki:
1/2 główki czerwonej kapusty
1 nie duże jabłko
1 nie duża cebula
1 kopiasta łyżka majonezu
sól, pieprz
ocet


Wykonanie:
Kapustę drobno pokroić, lub zetrzeć na tarce do kapusty.


Jabłko obrać i zetrzeć na tarce o dużych oczkach, cebulę drobno pokroić.
Wszystko razem wymieszać. Dodać sól, pieprz i ocet. Nie podałam tu dokładnych
ilości ponieważ każdy lubi inaczej przyprawione. Dlatego róbcie według swojego
smaku :) Na koniec dodać majonez. Dokładnie wymieszać. Zostawić co najmniej
na pół godzinki, żeby składniki się przegryzły.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz