piątek, 29 stycznia 2021

Zupa jarzynowa z mrożonki.

 


Dziś zapraszam na pyszną zupę. Po sezonie, kiedy nie mamy dostępu do świeżych 
warzyw z pomącą przyjdą nam mrożonki. Do tej zupy wykorzystałam 
właśnie warzywa mrożone. Wybrałam mieszankę wiosenną. 
Taka zupkę przygotujecie łatwo i szybko. Jest pyszna i zdrowa. 


Składniki:
3 skrzydełka z kurczaka
2 litry wody
2 liście laurowe
3 kulki ziela angielskiego
4 średnie ziemniaki
1 opakowanie mrożonej mieszanki wiosennej
1/3 szklanki śmietanki 30 %
sól, pieprz
1 pełna łyżka pokrojonego koperku (miałam mrożony)
1 pełna łyżka pokrojonej zielonej pietruszki (miałam mrożoną)
1 łyżeczka lubczyku suszonego

Wykonanie:
Skrzydełka włożyć do garnka z zimną wodą. Dodać liście laurowe i ziele angielskie. 
Gotować na małym gazie około 40 minut. 
Po tym czasie dodać pokrojone w kostkę ziemniaki. 


Gotować kolejne 5 minut. Następnie dodać zamrożone warzywa. Wsypać sól i pieprz. 
Ja sypię na oko. Później doprawiam jeszcze, tyle ile potrzeba. 


Zupę gotować jeszcze 15-20 minut. Po tym czasie dodać śmietankę, lubczyk,
koperek i zieloną pietruszkę. Przyprawić solą i pieprzem według swojego smaku. 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz