środa, 10 czerwca 2020

Mus truskawkowy z masą z serka waniliowego.




Truskawki, truskawki, kto ich nie lubi :) Dziś mam propozycję deseru.
Powstał oczywiście spontanicznie :) Miał być mus truskawkowy z bitą śmietaną, 
ale patrzę, stoją sobie serki waniliowe w lodówce :) Już miałam pomysł. 
Pomyślałam i zrobiłam. Mówię Wam, pycha. 
Dzielę się przepisem, żebyście też mogli spróbować. Czekam na Wasze opinie. 
Z podanych składników, zrobiłam 5 deserów.

Składniki:
400 g. truskawek
3 łyżki cukru
250 ml. śmietanki 30 %
2 małe serki waniliowe

Wykonanie:
Truskawki umyć i usunąć szypułki. Następnie zblendować z cukrem na mus.



Śmietankę ubić na gęsty krem. Do ubitej śmietany dodać serki. 
Zmiksować do połączenia składników. 



Do pucharków, wlać mus truskawkowy. Mniej więcej do 1/3 wysokości. 
Trochę musu zostawić na górę deseru.


Na mus wyłożyć krem, na krem, po łyżce musu truskawkowego. 
Zamieszać patyczkiem do szaszłyków.



Gotowy deser schłodzić w lodówce.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz