wtorek, 29 maja 2018

Sałatka z tortellini i kalafiorem.



Dawno nie robiłam sałatki z tortellini, a w połączeniu z kalafiorem nie robiłam nigdy :)
Postanowiłam wypróbować to połączenie i wyszło bardzo smacznie.
Przepis zapisuję bo sałatka zostanie u mnie na stałe :) Mam nadzieję, że przepis
i dla Was będzie przydatny, może zaskoczycie tą sałatką swoich gości.


Składniki:
1 opakowanie makaronu tortellini 250 g. (ja miałam z szynką)
1 mały kalafior
1 puszka kukurydzy
1 duży pomidor lub 2 mniejsze
1 nie duża cebula
3 ogórki kiszone
4 łyżki majonezu
sól, pieprz

Wykonanie:
Kalafior ugotować i podzielić na drobne różyczki. Tortellini ugotować.
Warzywa pokroić w kostkę. Wszystkie składniki wrzucić do miski, dodać majonez,
sól i pieprz. Wymieszać. Wstawić do lodówki co najmniej na godzinę.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz