środa, 28 lutego 2018

Kąski drobiowe w cieście.






Mój poprzedni przepis (ciasto z coca-colą ) okazał się hitem :)
Wczoraj ponad 8000 wejść. Jeszcze nie ochłonęłam, cały czas jestem w szoku.
Bardzo Wam dziękuję 💜 to dla mnie największa nagroda :)
W prawdzie jeszcze pod wpływem emocji, ale przygotowałam nowy przepis.
Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu :)
Piersi drobiowe pokrojone w kostkę, moczone w cieście i smażone na głębokim oleju.
Mięsko jest soczyste, a ciasto chrupiące. Można je podać jako danie obiadowe, ale
sprawdzą się również jako przekąski imprezowe. Najlepiej smakują z sosem czosnkowym.


Składniki:
2 pojedyncze piersi z kurczaka
2 jajka
6 czubatych łyżek mąki
1/2 szklanki wody gazowanej
2 łyżeczki oregano
1 ząbek czosnku przeciśnięty przez praskę
przyprawy (sól, pieprz, papryka słodka i ostra)

Dodatkowo:
bułka tarta i mąka do obtoczenia piersi
olej do smażenia

Wykonanie:
Piersi pokroić w kwadraty. Przyprawić solą, pieprzem, czosnkiem, papryką.
Zostawić na godzinkę.


Jajka wbić do miski, rozbełtać. Dodać 2 łyżeczki oregano, sól i pieprz. Następnie 
partiami dodawać mąkę i wodę. Wszystko dobrze wymieszać i odstawić, żeby ciasto
odpoczęło. 

Kawałki piersi obtaczać w mące, następnie w cieście i bułce tartej.
Smażyć na głębokim oleju kilka minut, do uzyskania złotego koloru.










1 komentarz: