czwartek, 6 maja 2021

Makaron z patelni z brokułem i mozzarellą.

 


Ostatnio byłam sama w domu i obiad robiłam tylko dla siebie. Miałam ochotę na zupę, 
ale zajrzałam do lodówki, a tam pozostałości z poprzedniego dnia. 
Makaron od pomidorowej, otwarta puszka kukurydzy, brokuły z wczorajszego obiadu..... 
Od razu w głowie zrodził się pomysł :) Tak powstało to danie.  
Jest to porcja dla jednej osoby, jeśli będziecie robić dla większej ilości osób, 
to wystarczy zwiększyć liczbę składników. 



Składniki:
1,5 szklanki ugotowanego makaronu (u mnie kolanka)
kilka różyczek brokuła
2 łyżki kukurydzy konserwowej
8 kulek mini mozzarelli
1/2 szklanki śmietanki 30 %
1 jajko
sól, pieprz, oregano
masło do smażenia

Wykonanie:
Na patelni rozgrzać niewielką ilość masła. Wrzucić makaron, chwilę podsmażyć, 
dodać brokuły i kukurydzę. 


Do szklanki wlać śmietankę, dodać jajko i przyprawy. Wymieszać i wlać na patelnię. 
Jeszcze raz delikatnie wymieszać. Na wierzchu ułożyć kulki mozzarelli. 


Smażyć jeszcze chwilkę na małym ogniu. 















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz