wtorek, 4 maja 2021

Koktajl malinowo - bananowy.

 


Dziś porcja zdrowia. Pyszny gęsty koktajl. Smakuje trochę jak roztopione 
lody malinowe :) Przeważnie robię koktajle z tego co mam pod ręką. 
Owoce mam w domu zawsze, więc jest z czego kombinować. Nie mogę się już doczekać 
lata, dopiero wtedy owoce mają smak.... 
Mój syn, nie jada owoców. Od małego musiałam kombinować, żeby jakoś je przemycić. 
Robiłam owocowe szaszłyki i inne dziwactwa. Teraz jest już dorosły, więc aż tak 
się nie wygłupiam :)  Po prostu robię koktajl. A Wy, lubicie koktajle? 
Może macie jakieś ulubione? 


Składniki:
200 g. mrożonych malin
2 nieduże banany
1 szklanka mleka

Wykonanie:
Maliny wrzucić do blendera, zalać mlekiem i dodać pokrojone banany. 
Zblendować na gładki koktajl. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz