piątek, 10 maja 2019

Przekąski bananowo - owsiane.





Fajny sposób, na wykorzystanie dojrzałych bananów. Pomysł na te cudeńka znalazłam
u Ani w Jaśminowej Kuchni. Zrobiłam oczywiście po swojemu :) Użyłam innych
ziaren i zamiast cukru, dodałam miód. Nazwę też wymyśliłam sama :)
Takie przekąski, to świetna sprawa. Robi się je kilkanaście minut, potem kilkanaście
minut w piekarniku. Po wystudzeniu, możemy zajadać. Można je zapakować
w pojemnik i zabrać do pracy, lub dać dziecku do szkoły, na drugie śniadanie.
To jest moja pierwsza wersja, ale będę jeszcze kombinować z innymi dodatkami.
Jeśli chcecie zobaczyć oryginalny przepis, to zapraszam do Ani i jej Jaśminowej Kuchni



Składniki:
2 nie duże banany
1 szklanka płatków owsianych
1/2 szklanki słonecznika
2 łyżki sezamu
1/2 łyżki miodu

Wykonanie:
Banany rozgnieść widelcem.


Płatki słonecznik i sezam, wsypać do pojemnika.


Następnie zblendować. Do banana dodać miód, wsypać zblendowane płatki z ziarnami.
Wymieszać. Formować małe kulki, wielkości orzecha włoskiego i układać na blaszce
wyłożonej papierem do pieczenia. Lekko spłaszczyć łyżką.


Piec w piekarniku nagrzanym do 180 stopni, 15 minut. 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz