czwartek, 5 listopada 2020

Shake pina colada.

 


Połączenie ananasa i kokosa, bardzo lubię. Pina colada kojarzy mi się z wakacjami 
w Chorwacji. Może nie koniecznie był to shake, ale coś mocniejszego, he he.... 
Tak się złożyło, że na kolejnej lekcji kursu kulinarnego, tematem był właśnie shake. 
Zobaczyłam shake, pomyślałam pina colada :) Od razu wiedziałam, 
że zrobię właśnie taki. Jak dla mnie, to idealne połączenie smaków. 
Użyłam ananasa z puszki, ale najlepiej smakuje oczywiście ze świeżym ananasem. 
Spróbujcie, polecam :)  


Składniki:
5 plastrów ananasa z puszki
1 szklanka mleka
1 szklanka mleczka kokosowego
2-3 gałki lodów kokosowych

Wykonanie:
Ananasy włożyć do pojemnika blendera lub robota.  Zblendować. 
Dodać resztę składników i ponownie zblendować. 


Przelać do szklaneczek. 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz