sobota, 23 maja 2020

Pasta twarogowa z awokado.




Dziś polecam coś do chleba. Pyszną i szybką w przygotowaniu pastę, 
a co najważniejsze, zdrową. Nie wszyscy lubią awokado, wiem, 
bo ja też nie przepadam. To błąd, bo awokado zawiera sporo witamin i minerałów. 
Ostatnio w jednym z programów telewizyjnych, wypatrzyłam taką właśnie pastę. 
Postanowiłam wypróbować i powiem Wam, że jest super. 
Awokado w połączeniu z twarogiem i czosnkiem, smakuje naprawdę dobrze. 
Upiekłam do tego, swojskie bułeczki i nic więcej nie było mi trzeba. Po prostu pycha :)


Składniki:
250 g. twarogu
1 awokado
1 ząbek czosnku
szczypiorek
sól, pieprz

Wykonanie:
Twaróg włożyć do miski. Awokado obrać i pokroić na mniejsze kawałki. 
Dodać do twarogu. Czosnek zetrzeć na tarce, o drobnych oczkach. 


Wszystko razem zblendować. Na koniec dodać pokrojony szczypiorek 
i przyprawić solą i pieprzem. 


Wszystko dokładnie wymieszać i gotowe.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz