środa, 7 marca 2018

Domowe chipsy ziemniaczane.




Co powiecie na takie niby chipsy? Fajne do obiadu, a także na przekąskę.
Zwykłe ziemniaczki, pokrojone, usmażone i przyprawione.
Niby nic takiego, ale od czasu do czasu lubię sobie pochrupać :)
Ziemniaki pokroiłam specjalnym nożykiem dlatego wyszły mi falowane :)
Możecie pokroić zwykłym nożem, albo zetrzeć na tarce do ogórków.
Im cieniej pokroicie tym bardziej będą chrupiące.

Składniki:
ziemniaki
olej
przyprawy (sól, pieprz, papryka słodka i ostra, oregano)


Wykonanie:
Ziemniaki obrać, umyć i pokroić w cienkie plastry.


Usmażyć na głębokim oleju na złoty kolor.


Wyciągać na ręcznik papierowy, żeby odsączyć z tłuszczu.
Następnie włożyć do większej miski i dodać przyprawy. Potrząsać miską,
tak żeby przyprawy równo się rozeszły.


Nie pisałam dokładnej ilości składników, ponieważ to zależy na ile osób chcecie
zrobić chipsy. Ja robiłam dla trzech osób z 1,5 kg. ziemniaków (ważyłam po obraniu).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz