piątek, 7 września 2018

Naleśniki budyniowe.


 


Naleśniki każdy zna i chyba każdy lubi :) Każdy ma też swój sprawdzony przepis.
Ja mam dla Was propozycję naleśników na słodko z dodatkiem budyniu.
Podałam je z musem jabłkowym. Smakowały wyśmienicie. Nawet mój wybredny
mąż się zajadał :)
Dzięki dodatkowi budyniu waniliowego w kuchni unosił się piękny zapach.


Składniki:
2 jajka
2 budynie waniliowe
1 szklanka mleka
3-4 łyżki mąki
1 łyżka cukru
1 łyżka oleju

Wykonanie:
Jajka zmiksować z cukrem, wsypać budynie i wlać mleko. Ponownie zmiksować.
Dodać mąkę i olej, zmiksować żeby składniki się połączyły. Ciasto będzie dość rzadkie.


Gotowe ciasto odstawić na pół godziny.

Rozgrzać patelnię z nie wielką ilością oleju i smażyć cienkie naleśniki z obu stron.

Z tej porcji wyszło mi 10 naleśników.

Podawać z cukrem pudrem, ulubioną konfiturą, nutellą lub z czym lubicie.
Ja podałam z musem jabłkowym. Pycha :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz