piątek, 18 czerwca 2021

Lody truskawkowe na patyku.

 


Dla ochłody pyszne lody :) Tylko trzy składniki, a jeśli nie dosładzacie, to nawet dwa. 
Moje lody zrobiłam z truskawek, bo akurat jest sezon, ale można tu użyć 
innych owoców. Jagody, maliny, brzoskwinie...... co lubicie.
Za każdym razem, możecie mieć inne lody. 
Kupiłam ostatnio fajne foremki silikonowe. Są bardzo wygodne.
Dobrze się z nich wyciąga lody. Wcześniej miałam plastikowe i nie byłam 
zadowolona. Trzeba było najpierw wstawić je do gorącej wody, żeby wyjąć lody. 
Jeśli nie macie foremek, a planujecie kupić to polecam silikonowe. 
Takie lody możecie też zrobić w pojemniczkach po jogurcie. 
Z podanych składników zrobiłam 6 lodów. 


Składniki:
300 g. truskawek
125 g. serka mascarpone
3 łyżki cukru pudru (45 g.)

Wykonanie:
Truskawki umyć i usunąć szypułki. Większe przekroić. 
Wrzucić do naczynia, lub kielicha blendera. Zblendować. 
Dodać cukier i serek. Ponownie zmiksować, żeby składniki się połączyły. 
Ja zmiksowałam wszystkie składniki razem, ponieważ robiłam to robotem, ale
jeśli macie słabszy blender, to lepiej zrobić to tak, jak opisałam.

Powstałą masę przelać do foremek na lody. Wstawić na kilka godzin do zamrażarki. 
Moje lody mroziły się całą noc. 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz