piątek, 4 czerwca 2021

Surówka z ogórków kiszonych.

 


Ciekawa jestem, czy kisicie sami ogórki na zimę? U mnie to numer jeden, 
wśród wszystkich przetworów. To duże udogodnienie, mieć je zawsze pod ręką. 
Dziś chciałam Wam pokazać surówkę, właśnie z kiszonych ogórków. 
Robię ją dość często. Wersja którą tym razem zrobiłam jest z dodatkiem papryki,
ale często robię też, tylko ogórki z cebulą. Każda wersja jest pyszna. Spróbujecie?
Podaję składniki na surówkę dla dwóch osób. 

Składniki:
3 większe ogórki kiszone
1/2 papryki ( u mnie żółta)
1 mała cebula
3 łyżki oleju
pieprz

Wykonanie:
Ogórki pokroić w cienkie plasterki. Cebulę pokroić w pióra, 
paprykę w mąka kostkę. Wszystkie składniki przełożyć do miski. 


Dodać olej i przyprawić pieprzem. 
Wymieszać. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz