sobota, 29 maja 2021

Proste ciasto z białą czekoladą.

 


Szybkie i proste ciasto z dodatkiem białej czekolady. Być może ktoś się skusi
i upiecze na weekend. Ja tym razem mam ochotę na ciacho z owocami i galaretką 
i takie będę piekła. Dla Was zostawiam przepis na ciasto, które robiłam 
w zeszłym tygodniu. Mam nadzieję, że ktoś się skusi. Przygotujecie je naprawdę 
szybko. Najwięcej czasu.zajmuje ubijanie jajek, ale warto poświęcić na to czas. 


Składniki:
4 jajka
3/4 szklanki cukru (szklanka 230 ml.)
1 niepełna szklanka oleju
2 szklanki mąki pszennej
2 łyżeczki proszku do pieczenia
1 tabliczka białej czekolady

Wykonanie:
Czekoladę posiekać drobno nożem. 

Jajka ubić z cukrem na puszystą, gęstą masę. Ja ubijałam około 10 minut. 
Następnie wlać olej, zmiksować tylko do połączenia składników. 
Wsypać mąkę z proszkiem do pieczenia i jeszcze raz zmiksować na najniższych 
obrotach miksera, żeby składniki się połączyły. 


Na koniec wsypać posiekaną białą czekoladę i wymieszać łyżką. 


Tak przygotowane ciasto przełożyć do keksówki wyłożonej papierem do pieczenia. 


Wstawić do piekarnika nagrzanego do temperatury 180 stopni i piec 55 minut. 
Pamiętajcie, że każdy piekarnik piecze inaczej, więc czas pieczenia może się trochę różnić. 
Po wystudzeniu, ciasto posypać cukrem pudrem. 









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz