piątek, 26 listopada 2021

Pasta twarogowa z makrelą.

 


Pasty do pieczywa to świetny wynalazek. Można dowolnie komponować składniki 
i nie ma nudy. Najbardziej lubię pasty jajeczne, ale twarogowe też chętnie zjem. 
Pomysł na tę pastę mam od koleżanki z grupy kulinarnej. Z tym, że jej wersja 
była z tuńczykiem. Robiłam już kilka razy, dlatego tym razem, wymieniłam 
tuńczyka na makrelę. 
Tak między nami, to zawsze wydawało mi się, że połączenie twarogu i ryby, 
to jakiś koszmar. Dawno temu, dostałam taką pastę w szpitalu i od tamtej pory 
się zraziłam. Była niejadalna. 
Pasta zrobiona samodzielnie w domu, to zupełnie co innego. 
Kiedy zrobiłam ją po raz pierwszy, byłam bardzo mile zaskoczona, że to może 
tak dobrze smakować. Polecam :)


Składniki:
200 g. twarogu
1 puszka makreli w oleju (170 g.)
1/2 czerwonej cebuli
3 łyżki pokrojonego szczypiorku
1 ogórek kiszony
1 łyżka majonezu
sól, pieprz

Wykonanie:
Makrelę odsączyć z oleju. Przełożyć do miski i rozgnieść widelcem. 
Dodać twaróg i  ponownie rozgnieść widelcem. 


Wrzucić szczypiorek. 
Ogórka zetrzeć na tarce o drobnych oczkach, cebulę pokroić w drobną kostkę. 
Wszystko razem wymieszać. Dodać majonez i przyprawić solą i pieprzem. 


Ponownie wymieszać i  rozgnieść. 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz