wtorek, 30 lipca 2019

Sałatka z brokułem i szynką.





Ostatnio na kolację, zrobiłam pyszną sałatkę. Z obiadu, zostały brokuły
i chciałam je wykorzystać. Pomyślałam, że zrobię sałatkę. Przejrzałam lodówkę,
dodałam kilka składników i wyszło super. Muszę zapisać, bo sałatka bardzo
nam smakowała. Będę do niej wracać.

Składniki:
kilka różyczek brokuła
2 jajka ugotowane na twardo
3 ogórki kiszone
150 g. szynki
szczypior
1 pomidor
3 łyżki majonezu
sól pieprz

Wykonanie:
Brokuły drobno pokroić. Pomidora sparzyć i obrać ze skórki. Pokroić w kostkę. 
Ogórki i jajka również pokroić w kostkę. Wszystkie składniki, wrzucić do miski.
Dodać pokrojony szczypior. Przyprawić solą i pieprzem.
Dodać majonez i wymieszać. Wstawić do lodówki na około godzinę. 





6 komentarzy:

  1. ta salatka jest pszepyszna super

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno wypróbuję przepis :) Aga brawo za pomysł i mobilizację. Kibicuję za wytrwałość 👍 pozdrowienia od koleżanki z liceum :)
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Asiu 😘 Również pozdrawiam. Buziaki 😘

      Usuń