wtorek, 9 lutego 2021

Pasta twarogowa z kaparami i suszonymi pomidorami

 



Bardzo lubimy kapary, dlatego zawsze mam ich zapas w lodówce. 
Największym wielbicielem tego cuda jest mój mąż, to właśnie on mnie do nich przekonał. 
Teraz wykorzystuję je, gdzie się da. Tym razem dodałam do pasty twarogowej. 
Żeby było ciekawiej, do mojej pasty, dodałam też suszone pomidory. Do tego, 
upiekłam świeże bułeczki. Kolacja była pyszna :)  
Jeśli lubicie kapary, to wypróbujcie ten przepis. Polecam. 


Składniki:
250 g. twarogu
2 łyżki gęstej śmietany
1 pełna łyżka kaparów
2 łyżki drobno pokrojonych suszonych pomidorów
szczypiorek
sól, pieprz

Wykonanie:
Twaróg przełożyć do miski. Rozgnieść widelcem. Dodać kapary, drobno pokrojone 
suszone pomidory, szczypiorek i śmietanę. Przyprawić solą i pieprzem. 
Wszystko wymieszać, żeby składniki się połączyły. Jeszcze raz przyprawić 
według swojego smaku. 

Składniki na pastę, można też zblendować blenderem. 
Pasta będzie gładka. To już zależy, jak kto woli. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz