środa, 24 lutego 2021

Shake z lodami truskawkowymi.

 


Dziś mam dla Was pyszny shake. Miał być koktajl, kiwi z bananem, 
ale przypomniałam sobie, że w zamrażalniku mam jeszcze lody truskawkowe. 
Tak więc, jest shake. Lody miałam swojskie, także były naprawdę truskawkowe :) 
Ogólnie shake wyszedł pyszny, dlatego dzielę się z Wami przepisem. 
Często na drugie śniadanie robię różnego rodzaju koktajle. 
Nie ma przy nich dużo pracy, a zawsze jest pysznie. 


Składniki:
2 kiwi
2 banany
200 g. mleka
150 g. lodów truskawkowych (miałam swojskie)

Wykonanie:
Owoce pokroić i wrzucić do misy robota, lub blendera. 
Dodać mleko i zmiksować. Następnie dodać lody i ponownie zmiksować. 
Rozlać do szklanek i gotowe :) 

Z podanych składników zrobiłam dwie porcje.


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz