poniedziałek, 15 kwietnia 2019

Sok - burak,marchew,jabłko




Sok z buraka jest bardzo zdrowy, to źródło cennych witamin i soli mineralnych.
Chodzą słuchy, że ma właściwości antynowotworowe. Czytałam nawet książkę
na ten temat. Burak spożywany na surowo, jest najzdrowszy, dlatego najlepiej
spożywać go w postaci soku, ponieważ wtedy jest najsmaczniejszy. Szczególnie wtedy,
kiedy dodamy do niego inne warzywa, lub owoce. Możemy stosować różne kombinacje.
Ja tym razem, połączyłam buraka z marchewką i jabłkiem. Sam burak na surowo,
nie jest smaczny. Przynajmniej dla mnie :) Ma ziemisty, nie fajny smak.
Natomiast takie połączenie, bardzo mi smakuje.
Podaję składniki na jedną porcję soku.


Składniki:
1/2 dużego buraka, lub 1 mniejszy
3 marchewki
1 jabłko

Wykonanie:
Marchewki i buraka obrać i umyć. Jabłko umyć i wykroić gniazda nasienne.
Wszystko przepuścić przez sokowirówkę.
Odstawić na około pół godziny, ponieważ burak może być zbyt obciążający dla żołądka.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz