czwartek, 23 lutego 2017

Roladki drobiowe ze szpinakiem.



Jeśli nie macie pomysłu na obiad to takie roladki będą jak znalazł.Oczywiście pod warunkiem, że lubicie szpinak :) Ja bardzo lubię, dlatego dość często używam go w mojej kuchni.


Składniki:
2 pojedyncze piersi z kurczaka (ja miałam dość duże)
1/2 opakowania szpinaku mrożonego (opakowanie miało 450 g)
1/3 opakowania sera typu feta
1 ząbek czosnku
1 łyżeczka masła
sól,pieprz
1 jajko
bułka tarta
trochę mleka
olej do smażenia

Wykonanie:
Piersi podzielić na kilka części (u mnie wyszło 8 małych kawałków). Każdą część cienko rozbić. Przyprawić solą i pieprzem.Odstawić.
Na patelni roztopić masło.Wsypać zamrożony szpinak.Mieszać co jakiś czas, aż się roztopi.
Dodać czosnek przeciśnięty przez praskę.Przyprawić sola i pieprzem.Smażyć aż woda odparuje.
Wystudzić i dodać ser.Wymieszać.
Gotowy szpinak wykładać na rozbite piersi i zawijać roladki.
Jajko rozbełtać z mlekiem (mleko wlałam tak na oko,nie za dużo)
Gotowe roladki obtoczyć w bułce tartej, następnie w jajku i znowu w bułce tartej.
Na patelni rozgrzać trochę oleju.Smażyć roladki na małym ogniu bez przykrycia ok 10 minut, przewracając żeby podsmażyły się z obu stron. Następnie przykryć patelnię pokrywką i smażyć jeszcze 15-20 minut.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz