wtorek, 7 lutego 2023

Roladki drobiowe z kabanosem, papryką i cebulą.

 


Roladki drobiowe można zrobić w różnym wydaniu. Możecie je nadziać tym, 
na co akurat macie ochotę. Tym razem u mnie z kabanosem, papryką 
i czerwoną cebulą. 
W chrupiącej panierce smakują wybornie. 
Podałam z ziemniakami i sałatą. 


Składniki:
2 piersi z kurczaka
1/2 czerwonej cebuli
2 kabanosy
1/4 papryki czerwonej
sól
pieprz
czosnek granulowany

Panierka:
2 jajka
mąka
bułka tarta 

Wykonanie:
Piersi rozkroić wzdłuż na plastry. Zrobiłam 3 plastry z jednej piersi. 
Rozbić tłuczkiem przez folię spożywczą. 
Następnie przyprawić solą, pieprzem i czosnkiem granulowanym z obu stron. 
Na rozbitych i przyprawionych plastrach mięsa  ułożyć po kawałku kabanosa, 
papryki i cebuli.


Następnie zawijać w rolady. 


Jajka wbić do miski, przyprawić delikatnie solą i pieprzem. Wymieszać. 
Roladki panierować w mące, jajku i bułce tartej. 


Na patelni rozgrzać olej. Smażyć rolady na mniejszym gazie co jakiś czas obracając, 
żeby równo się usmażyły. 


Smażyłam około 30 minut. 






4 komentarze:

  1. Jak zwykle u ciebie można się napatrzeć na jadalne cudeńka :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. To wygląda pysznie. Szukam nowych pomysłów na dania z drobiem i ta rolada wydaje się być idealna! Dziękuję za przepis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że przepis się spodobał :) Pozdrawiam.

      Usuń